Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

kicsibori (:

2008. október 18., szombat
Megtaláltam a naplót, amit anya írt nekem születésemtől kezdve. Ezt üzentem magamnak 1999 elején (: : (a kép -azt hiszem- 1995-ben készült)

Hegedülni tanulok, és már bírok egy kicsit hegedülni. Nemsokára 6 éves leszek. Van nekem egy legóm, nagyon szeretek vele játszani. Ha nagy leszek, ovónő leszek, vagy tanár, rajz, vagy hegedű. 6 gyerekem lesz, még nem tudom, hol fogok lakni. A férjem szőke hajú lesz, talán orvos.
Kedvenc ételem a rántott sajt és a gofri. Kedvenc italom Szóda, sprite. Kedvenc fagyim a vanília, kedvenc ruhám a bohócruha, masnis ing. Kedvenc szín: lila.

Érdekes visszaolvasni, magamra ismerek benne 8) Remélem, nem túl sok teljesül ezekből :P (gondolok itt főleg a 6 gyerekre :)
Viszont a stílusom nem sokat változott. Úgy emlékszem, tanultuk Bibliakörön, hogy az ember személyiségének legnagyobb része már 6 éves kor előtt kialakul, utána csak formálódik. Érdekes :)
Szivesen nosztalgiáznék még egy kicsit, de megint sielek.

2 megjegyzés to kicsibori (::

Gábor írta...

majd mondd meg mi baj van a 6 gyerekkel :P

Áron írta...

6 évesen még nekem is a lila volt a kedvenc színem! viszont sosem akartam óvónő lenni :P