Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

"maradj otthon, nézzél tévét" (:

2008. október 21., kedd
Itthon. Lebetegedtem. "Maradj otthon, nézzél tévét"-állapot. (aki nem tudja hogy mi ez, nem hallgat elég mr2-t :D )
Semmittevés. Felkelek, beveszem a gyógyszert, vissza a kanapéra. Köhögök kettőt. Bekapcsolom a tévét, de a brazil szappanok, a telesoppos reklámok, és a délamerikai meztelencsiga-populáció-gyérülésről készült dokumentumfilmek helyett inkább az alvást választom. Alszok még egyet, és az egész kezdődik előről. Nincs kedvem se olvasni, se tévézni, se gitározni. Festeni lenne kedvem, de nem tudok, Sára nem akar velem Catanozni, írni is szeretnék, csak nincs miről. Maximum a neocitrál pozitív hatásait tudnám most fejtegetni, vagy a mai napom fénypontját, mikor 2 ifissel beszélgettem 8 és fél percig a lakásajtóban az IT crowd 2. évadjáról és egyéb fontos dolgokról az életben :P Deee öö.. hagyjuk inkább...
Nézem az órát egész nap, és azt várom, hogy legyen már nap vége. Még csak 30 órája vagyok itthon, de már elegem van. :) Legyen már vége, hadd menjek vissza pörögni!
A csütörtök hajnali (!) zenekarpróbát meg előre várom :) Komolyan. Csak addigra legyen jobban...

Tényleg, a héten/jövő héten nem akar valaki eljönni velem Munkácsy-kiállításra? Nemigazhogysenkitsemérdekel!! :(
D! (: Emlékszel, régen megbeszélgettük a múzeumosrandit! hmm? ;)

5 megjegyzés to "maradj otthon, nézzél tévét" (::

Mirjam írta...

...Istent dicsértem én...
:D

U.i.: Jobbulást, Boriii!!

Marron írta...

noigen. Kettőnk közül
...amelyik rosszul van, az vagyok én.. :D
köszönöm :)
pénteken ifii 8)

Áron írta...

én anno a Munkácsy ácssuliba jártam rajztagozatra, uh engem érdekelne a kiállítás!
Meg egyszer csináljunk egy olyan délutánt h mr2-t hallgatunk és mr2-s szlogeneket találunk ki,mert az jóóó... :)

Névtelen írta...

én már láttam. Szulával megnéztem. nekem nagyon tetszett. érdemes megnézni. Én szívesen elmegyek veled még egyszer, nagyon-nagyon szeretem a képtárakat. :)

Névtelen írta...

vagyis a Munkácsy általános iskolai kiállításra gondoltam, mert ott is van most egy az aulában. de szívesen mennék A Munkácsy kiállításra is! :)