Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Vinyére

2008. október 10., péntek
háát, a mai napon is túl vagyok. Illetve a felén. Megint nem lesz időm normálisat írni, mert késésben vagyok. (ezjúúzsöl :) Csakegy pár mondat rólam..
Szóval most indulunk Vinyére. Végeztem az összepakolással, és befértem egyetlenegy iskolatáskába!! :D (persze ez is csak azóta megy, mióta az MR2-t hallgatom ;) Vártam ezt a hétvégét. jólesssz :) Azt várom, hogy Isten szóljon itt is hozzám, kapjak tőle új iránymutatást, meg felfrissülést :) és a sok beszélgetés gyakorlatilag a legjobb barátaiddal 8) hmmm :) A héten kneifelanna-hiányom volt, úgyhogy ezt is pótolom majd 8)
Ennyi mára, meg holnapra is, de utána meg lesz miről írni :)
Legyen áldott hétvégétek nektek is! :)
(.... már megint túl sok mosolygósat használtam... )

2 megjegyzés to Vinyére:

freewrite írta...

ésmegszületett.

http://brachygraphie.blogspot.com/

Névtelen írta...

mosolygós? az ez: :)
ez inkább szemüveges mosolygós: 8)
:D