Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

mindig tanul valamit az ember...

2008. október 2., csütörtök
A héten is tanultam pár új, érdekes dolgot.

-Luciennek az Amélie csodálatos életéből tényleg csak egy keze van!!! Egy autó/vonatbalesetben vesztette el a jobb kezét, és csak utána kezdett színészkedni. Wow! Ezen lezsibbadtam.
-Ha elég ügyesek vagyunk, tudunk egy eredetileg G dúrban levő dalt G# és A dúrban is játszani. egyszerre!! :P
-A fakezelő lakkot nem lehet lemosni a lábaimról.
-Le noms de pays au pluriel sont prédécés de la préposition aux.
-Ha beleteszed a fülhallgatóid az orrodba, és kinyitod a szád, akkor a szádon jön ki a zene!! Komolyan!!:D
-Az iparban az aluminotermiát az átmeneti fémek előállítására is alkalmazzák. Az Al O-val szemben mutatott reakciókészsége olyan nagy, hogy pl. a nehezen redukálható mangán-dioxidból is elvonja az O-t, --> erélyes redukálószer. Írjuk fel a redoxireakció egyenletét!

Valamint új hang került a kedvenceim közé: az, mikor két festőecsettel festenek egy gerendát, és az ecsetek felváltva sisteregnek rajta :)
És megtudtam, hogy az utóbbi 6 évben 5 akármivel csökkent az I Q szintem =/ Pff.. csak tudnám, hova lett...

2 megjegyzés to mindig tanul valamit az ember...:

Névtelen írta...

nem dioxit, hanem dioxid!:):D;;D

Marron írta...

jóvannaa :D
ezazénblogom és azt írok, amit akarok :D ha akarom, dioxitnak írom :D:D Különbenis angolul dioxitnak írják (:
egyébként thx, átjavítottam :P
látod, adok a véleményedre ! ;)